Pakej Gout

Jakmas Car Rental
0

Apakah Penyakit Gout ? 

 

Untuk pengetahuan anda, penyakit gout adalah merupakan penyakit yang biasanya dihidapi oleh kebanyakan oleh lelaki.  Bagaimanapun, perempuan yang sudah menopause juga mempunyai risiko untuk mendapat penyakit gout ini walaupun risiko tersebut tidaklah sebesar kaum lelaki.


Penyakit Gout biasanya berlaku akibat daripada dua faktor iaitu asid urik berlebihan dalam badan dan kedua asid urik yang tidak dibuang secara berkesan dalam badan. Asid urik yang berlebihan akan menyebabkan ia membentuk jarum-jarum kristal pada sendi sendi dan sakit serta ia mungkin juga akan terbentuk pada tempat lain. Akhirnya juga mungkin boleh menyebabkan batu karang dalam buah pinggang.

Asid urik boleh menyebabkan keradangan pada sendi dan ketika inilah serangan gout berlaku. Pesakit akan berasa sakit sehingga tidak boleh menggerakkan sendi terbabit. Malah ada pesakit terpaksa mengambil cuti sakit setiap kali mengalami serangan gout.

Gout adalah satu daripada penyakit sendi dan serangan pertama biasanya berlaku dalam lingkungan umur 40 hingga 50 tahun. Bagaimanapun, gout boleh menyerang semua peringkat umur, termasuk remaja.

Gout juga boleh disebabkan oleh gemuk, tekanan, kerosakan buah pinggang, penghasilan terlalu banyak asid urik, terlalu sedikit penyingkiran asid urik, kesan sampingan ubat diuretik dan akibat penyakit lain seperti tekan darah tinggi serta kebuluran.

Serangan gout boleh dicetuskan oleh beberapa faktor seperti pengambilan minuman beralkohol berlebihan, terlalu banyak makan terutama makanan yang kaya purin, kecederaan kecil pada sendi, tidak cukup minum air, badan mengalami kekurangan air disebabkan pengambilan sesetengah jenis ubat dan mengamalkan diet melampau.

Jika tidak diberi rawatan, serangan boleh berlaku dengan lebih kerap, lama dan mungkin membabitkan sendi lain. Satu perkara penting yang perlu diketahui ialah, serangan gout yang terlalu kerap boleh merosakkan sendi dan kerosakan ini adalah kekal, tidak boleh dipulihkan dan akan menyebabkan pesakit menjadi cacat.

Faktor Utama:

  1. Asid urik berlebihan dalam badan 
  2. Asid urik tidak dibuang dengan berkesan dalam badan
Produk hpa cuba mengatasi masalah gout dengan fokus kepada dua faktor di atas dengan mengeluarkan asid urik berlebihan dari badan melalui air kencing. Herba gout hpa juga akan membanyakkan pengeluaran air kencing untuk mempercepatkan proses pengeluaran ais urik.

Tanda-tanda penyakit gout menyerang
  1. Sakit sendi yang datang secara tiba-tiba terutamanya pada bahagian ibu jari kaki, lutut dan
    pergelangan kaki
  2. Sendi membengkak,kaku serta menjadi panas dan merah secara serta merta bila disentuh dan menyebabkan pesakit menjadi demam
  3. Benjolan akan timbul dekat sendi serta cuping telinga yang disebabkan oleh timbunan asid urid yang mungkin kelihatan seperti kapur

Mengapa produk HPA perlu jadi pilihan ?

 

darah tinggi HPA berpengalaman 20 tahun dalam dunia herba
darah tinggi Produk 100% herba, tanpa bahan kimia
darah tinggi Produk murah tapi berkualiti
darah tinggi Halal lagi suci

Konsep sinergi merupakan salah satu lagi konsep yang penting dalam perubatan herba HPA. Konsep ini akan menggabungkan beberapa produk dalam merawati sesuatu penyakit untuk menghasilkan kesan yang lebih baik.

Produk penyakit gout dari HPA adalah dalam bentuk yang mudah digunakan. Rawatan gout HPA juga dibuat berasaskan herba dan tidak mengunakan bahan kimia. Oleh itu anda tidak perlu takut akan kesan sampingan seperti yang biasanya ada pada ubat yang berasaskan perubatan moden.
  

Pakej ubat gout HPA ini mengandungi 3 produk yang dicadangkan oleh herbalis HPA berdasarkan konsep ‘sinergi’. Produk-produk tersebut adalah seperti di bawah: Kenapa memilih Produk HPA?

Produk-produk HPA juga:

darah tinggi Diluluskan oleh Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan
(BPFK), Kementerian Kesihatan Malaysia.
darah tinggi Dikilangkan mengikut standard Good Manufacturing Practice  
(GMP)
darah tinggi Diiktiraf HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM)
darah tinggi Mendapat pengiktirafan ISO 9001-2000
darah tinggi Menggunakan 100% herba


Pakej Lengkap Gout


+ +


Harga Pengguna

Semenanjung Malaysia: RM 60.00
Sabah & Sarawak: RM 66.00

Harga Pengedar HPA

Semenanjung Malaysia: RM 72.00
Sabah & Sarawak: RM 78.00



TEMPAH SEKARANG


Pakej Gout



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)
To Top